20 Oktober 2010

20 Oktober 2010

..Oktober..

saya tak pernah nk lupa (w/pun kdg2 lambat wish)

tp sebenarnya saya ingat..

Ucapan yang biasa..

tapi mungkin istimewa =p

SELAMAT HARI LAHIR CIK SAHILA =D http://pu22le.blogspot.com

Special wishes * *

"Ya Allah kurniakan sahabatku ini kebahagiaan, kejayaan serta kesenangan hidup didunia jua akhirat.. juga Ya Allah berikanlah kesihatan dan kenikmatan yg baik agar dapt menjalani tugasan ikrar khalifah Mu dengan cemerlang.. dan Ya Allah makbulkanlah doa2nya.." amin...


Dan sesungguhnya saya tiada hadiah yang comel juga hadiah yang sangat berharga utk saya berikan..insyaAllah semoga titipan doa harian saya buat kamu menjadi hadiah yang berguna didunia juga diakhirat sana..


saya rindu nk "salam tak habis" dgn kamu..
saya juga rindu nk ke kelas bersama2..

juga yg penting rindu nk dgr perkongsian usrah dengan kamu =D


saya mohon maaf..terlihat perilaku saya seolah2 melarikan diri dari aktiviti usrah juga panggilan sms/telefon dari kamu..insyaAllah saya ok..doakan saya utk jadi lebih kuat ya=D

p/s: lama tak bina ayat..so jadi begini..ayat2 taman bunga =D





1 ulasan:

Nasyid.fm